Slider

Ο καθένας είναι σημαντικός ατομικά. Αλλά μόνο συλλογικά μπορούμε να πολλαπλασιάσουμε το ατομικό έργο του καθενός.

Για μια μεγάλη επιχείρηση καθετοποιημένης παραγωγής με τέτοιο εύρος αυτοματισμών και εξειδικευμένου μηχανολογικού εξοπλισμού, το να διατηρηθεί ο άνθρωπος στο κέντρο των εργασιών είναι θέμα εταιρικής απόφασης, πρακτικής και παράδοσης.

Η ομάδα μας έχει χτιστεί αξιοκρατικά, με αυστηρά κριτήρια, ενώ φροντίζουμε συνεχώς να επικαιροποιούμε τις γνώσεις και τις δεξιότητες των ανθρώπων μας, μέσω προγραμμάτων συνεχούς ενημέρωσης και εκπαίδευσης πάνω στις νέες τεχνολογίες στον τομέα της συσκευασίας. Παράλληλα, φροντίζουμε να πραγματοποιούμε συνεχείς επισκέψεις στις σημαντικότερες εγχώριες και διεθνείς εκθέσεις, σχετικές με το αντικείμενό μας, προκειμένου να προσφέρουμε το μέγιστο. Καθένας από τους 145 εργαζόμενους της εταιρίας μας είναι σε θέση να παρέχει πλήρη υποστήριξη, διεκπεραιώνοντας από την πιο βασικη ως την πιο πολύπλοκη εργασία.

omada kentro

Όταν έχεις ξεκινήσει από το μηδέν και εμψυχώνεις μια υγιή ελληνική εταιρία, συχνά κάτω από αντιφατικές συνθήκες, γνωρίζεις κυριολεκτικά από πρώτο χέρι τη σύνδεση εργατικότητας-αξιοπρέπειας. Μυστικά επιτυχίας δεν υπάρχουν. Μόνο άνθρωποι που κάνουν τα πράγματα να συμβαίνουν.

«Είμαι ο Στυλιανός Κοσκινίδης, διευθύνων σύμβουλος, πρόεδρος της εταιρίας και πάντα παρών στο κέντρο της παραγωγής, όπως όταν πρωτοξεκίνησα. Χωρίς γνώσεις ή πόρους τότε, με στόχο την υψηλή ποιότητα, την άριστη εξυπηρέτηση, την καινοτομία, την ευελιξία και τις ανταγωνιστικές τιμές. Έχουμε τη χαρά να ηγούμαστε στον τομέα μας, ωστόσο για να διατηρούμαστε στην κορυφή, επιδιώκω να νιώθω ότι βρισκόμαστε ακόμη στην αρχή μας. Η κορυφή θέλει μέτρο.»


Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στην αξία και την έννοια της προστιθέμενης αξίας. Γι’αυτό και η λέξη εταιρία δεν ακριβολογεί τόσο για μας όσο η λέξη ομάδα. Είμαστε περήφανοι για την αξία των ανθρώπων μας, αλλά και για τις γερές σχέσεις που χτίζουμε εντός και εκτός εταιρίας – άμεσα με τους συναδέλφους, τους συνεργάτες και τους πελάτες μας, και έμμεσα με τον τελικό καταναλωτή.

omada kato